معرفی اسلام

معرفی اسلام بدون توهین به ادیان الهی و غیر الهی

معرفی اسلام

معرفی اسلام بدون توهین به ادیان الهی و غیر الهی

پایان راه آتئیسئم(بیخدایی) در زیست شناسی

جمعه, ۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۱۰ ق.ظ

                                                                              

پایان راه آتئیسم در زیست شناسی

اساتید معتبرترین دانشگاه‌های جهان ناکارآمدی نئوداروینیسم, جهش‌های تصادفی و انتخاب طبیعی و همچنین وجود هدفمندی و غیر تصادفی بودن پیدایش موجودات زنده را تایید کردند.

 

✍️ ابتدا در پاسخ به کسانی که هنوز از نئوداروینیسم, جهش‌های تصادفی و انتخاب طبیعی دفاع میکنند, این بار ژورنال زیست شناسی با انتشار مقاله‌‌ای به این اظهارات پاسخ داده و رسما اعلام کرد:

تمام ارکان اساسی نئوداروینیسم(جهش‌های تصادفی و انتخاب طبیعی) رد شده است.

🔹بعد از انتشار مقالات زیادی در ژورنال‌های علمی که حاکی از ناکارآمدی جهش‌‌های تصادفی وانتخاب طبیعی در پیدایش موجودات زنده و مرگ نئوداروینیسم و روی کار آمدن هدفمندی و مهندسی شده بودن و غیرتصادفی بودن پیدایش موجودات زنده بود, تعداد اندکی از زیست شناسان که سعی در نجات نئوداروینیسم و زنده نگه داشتن تفکر بیخدایی در زیست شناسی داشتند, متن‌هایی در دفاع از نئوداروینیسم در وبلاگ‌‌های شخصی خود منتشر کردند. اما این بار پروفسور دنیس نوبل با انتشار مقاله‌ای در ژورنال زیست شناسی به همه‌ی این ادعاها پاسخ داده و مجددا به وضوح نشان میدهد که تمام ارکان‌های اصلی نئوداروینیسم رد شده است و گونه‌های مختلف جانداران نه تنها محصول جهش‌های تصادفی و انتخاب طبیعی( یک فرآیند غیرهدفمند) نیستند, بلکه زیست شناسی و پیدایش موجودات زنده محصول یک فرآیند هدفمند و غیرتصادفی و مهندسی شده است.


لینک مقاله ی ژورنال زیست شناسی که در پاسخ به اندک حامیان نئوداروینیسم اعلام کرد ارکان اصلی نئوداروینیسم از بین رفته است:

http://jeb.biologists.org/content/218/16/2659

 


 نکته‌ی بسیار جالب اینکه دانشگاه کمبریج با انتشار متنی, کتاب جدید پروفسور دنیس نوبل با نام "رقص با آهنگ(تنظیمات) زندگی" که اواخر سال 2016 منتشر شده را مورد بررسی قرار داده است. در این کتاب به طور جامع و دقیق اشتباه بودن نئوداروینیسم  و ناکارآمدی جهش‌های تصادفی و انتخاب طبیعی و همچنین وجود هدفمندی و غیرتصادفی و مهندسی شده بودن پیدایش موجودات زنده و وجود تنظیمات دقیق در زیست شناسی نشان داده شده است. در متن منتشر شده توسط دانشگاه کمبریج، اساتید دانشگاه‌های معتبر سراسر جهان از جمله دانشگاه آکسفورد, دانشگاه ملی سئول کره‌ی جنوبی, دانشگاه نیویورک, دانشگاه اساکای ژاپن, دانشگاه کمبریج, دانشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی, دانشگاه اراسموس روتردام هلند و کلینک مایو آمریکا دیدگاه مطرح شده در کتاب پروفسور دنیس نوبل مبنی بر ناکارآمدی نئوداروینسم و همچنین ناکارآمدی جهش‌های تصادفی و انتخاب طبیعی در ایجاد موجودات زنده و وجود تنظیمات دقیق و هدفمندی در زیست شناسی که پروفسور دنیس نوبل ارائه کرده است را تایید کرده اند.

لینک متن منتشر شده در سایت دانشگاه کمبریج که در آن اساتید معتبرترین دانشگاه های دنیا کتاب پروفسور دنیس نوبل را نه تنها تایید میکنند, بلکه

این کتاب را به عنوان یک انقلاب در زیست شناسی، معرفی میکنند

(برای دیدن نظرات اساتید دانشگاه ی معتبر دنیا, بعد از باز شدن لینک در قسمت Reviews & endorsements روی
گزینه ی "See more reviews" فشار دهید)

http://www.cambridge.org/gb/academic/subjects/life-sciences/genomics-bioinformatics-and-systems-biology/dance-tune-life-biological-relativity?format=HB&isbn=9781107176249

 

چارلز داروین را میتوان اولین فردی دانست که باعث پیوند خوردن آتئیسم با زیست شناسی شد و اکنون بعد از گذشت بیش از 150 سال مجددا انقلابی دیگر در زیست شناسی رخ داده و این بار آتئیسم از زیست شناسی بیرون انداخته شده است. چارلز داروین پیدایش گونه‌های مختلف جانداران را حاصل از تغییرات تصادفی و انتخاب طبیعی و عملا فرآیندی غیر هدایت شده میدانست. بعد از داروین و با کشف ساختار DNA محبوب ترین نظریه در زمینه‌ی پیدایش موجودات زنده, سنتز تکاملی مدرن(نئوداروینیسم) شد که گونه‌های مختلف موجودات زنده را به طور خلاصه حاصل از جهش‌های تصادفی در DNA و انتخاب طبیعی میدانست. اکنون بعد از گذشت 70 سال نه تنها مشخص شده است که نئوداروینیسم اشتباه بوده و موجودات زنده محصول انتخاب طبیعی و جهش‌های تصادفی نیستند, بلکه همانگونه که در بالا اعلام شد, همه‌ی شواهد علمی حکایت از وجود هدفمندی و غیرتصادفی بودن پیدایش موجودات زنده و وجود تنظیمات دقیق در زیست شناسی دارد.

 

 لینک زیر نیز کلیپ کنفرانس بزرگی است که با حضور دانشمندان برجسته‌ی جهان در چین برگذار شد و در آن ناکارآمدی جهش‌های تصادفی و انتخاب طبیعی در پیدایش موجودات زنده توسط پروفسور دنیس نوبل اعلام میشود:

https://m.youtube.com/watch?v=UeqEBrnai4s&itct=CAcQpDAYCCITCMer18vHv9ICFdqyVQodsh0HtTIHcmVsYXRlZEjN4ZyWqYz2wy0%3D&client=mv-google&gl=US&hl=en

                                                                                                                           

مدینه منوره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی